Anne-Marie Krap, tekstschrijver en adviseur

KLANTREACTIE

Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.

MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ

Beke Hendriksma

KLANTREACTIE

"Anne-Marie schreef
de teksten voor mijn website. Zij verstaat
de bijzondere kunst om de woorden te vinden voor  wat er al zo lang op het puntje van mijn tong lag."

OPVALLEND JEZELF

Diny van den Bout

KLANTREACTIE

"Anne-Marie durft kritisch door te vragen en vertaalt de antwoorden in treffende teksten."

DE WINTER
ORGANISATIEADVIES
FAIRBRAND

Klaas de Winter


 

KLANTREACTIE

"Ik heb Anne-Marie leren kennen als een enthousiaste, kundige en creatieve commu-nicatieadviseur. Ze denkt mee en komt afspraken goed na,
wat ik een prettige eigenschap vind."

SYNTENS INNOVATIECENTRUM

Marcèle van Kerkvoorde

KLANTREACTIE

"Anne-Marie weet steeds opnieuw in heldere, gewone dagelijkse spreektaal uiteen te zetten wat de essentie van de boodschap is. Telkens weer een voorrecht en genoegen om dat te ervaren."

 

MHIVN FOUNDATION

Peter de Vries, voorzitter

 

 

  • slide 1
  • slide 3
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
false
10
10
fade
8
1

HIER VIND JE MIJN WERK

in de hand

Heerlijk toch? Een boek in je hand houden, het papier voelen en lekker kunnen bladeren? Zelf gebruik ik met plezier allerlei digitale media, maar ben er ook van overtuigd dat papier altijd blijft.

  • Schot in de roos INTERVIEW

    Onderwijsinstellingen staan midden in de samenleving. Wanneer ik rondloop in de Hanzehogeschool Groningen, voel je dat. Het bruist en borrelt, er is altijd beweging, mensen zijn bezig met hun eigen toekomst en die van de wereld. Ik krijg er altijd energie...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Papier blijft belangrijk CAMPAGNE

    Een ander onderdeel van de campagne 'Geldzorgen? Komt in actie!' was het maken van teksten voor een flyer. Want papier blijft belangrijk wanneer je een brede doelgroep wilt bereiken. De flyers en ook posters worden verspreid via het gemeentehuis,...
    Lees verder
  • Een gezicht voor de gevallenen INTERVIEW

    Op drie gedenkmonumenten in de Hanzehogeschool Groningen staan 109 namen van leerlingen en onderwijsmensen die omkwamen in de Tweede Wereldoorlog. Twee medewerkers van het stafbureau Marketing & Communicatie deden onderzoek en gaven alle namen een...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Strategisch plan ... zeg er wat van! INTERVIEW

    Een punt op de horizon zetten en daar naartoe werken. Dat is de kern van het Strategisch Plan van de Hanzehogeschool Groningen voor de periode 2016-2020. Hoe dat punt op de horizon eruit ziet? Daarover mag iedereen meepraten. Graag zelfs! Ik hield een...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Betrouwbare diploma's INTERVIEW

    Best een lastig onderwerp: het waarborgen van de kwaliteit van examens. Ik mocht er een artikel over schrijven voor het personeelsmagazine van de Hanzehogeschool Groningen. Hoe dat werkt? Ik zoek achtergrondinformatie, lees me flink in en maak een afspraak...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Van Weten naar Verwezenlijken PUBLICATIE

    In opdracht van Kenniscentrum Arbeid van de Hanzehoge- school Groningen een mooie publicatie gemaakt voor het project 'Van Weten naar Verwezenlijken, slim organiseren in het mkb'. Bekijk het boekje  met achttien voorbeelden van...
    Lees verder
  • Aandachttrekker FLYER

    Om de aandacht te vestigen op de speciale campagnewebsites met aanmeldmogelijkheid voor het feest ter gelegenheid van het 30-jarig bestaan van Bourguignon en het 25-jarig bestaan van Bourguignon Autolease, zijn flyers gemaakt om uit te delen aan showroom-...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Op weg naar zelfstandigheid FLYER

    Een eyecatcher om het werk van stichting MHIVN onder de aandacht te brengen op bijeenkomsten, markten, multiculturele festivals e.d. Ik heb een  pakkende tagline gemaakt en het werk van de stichting samengevat in drie...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Een gewichtige zaak INTERVIEW

    Voor het JOP-magazine interviewde ik het bestuur van de JOP. Het thema van 2013 was beweging . En wat is een betere omgeving om dat in beeld te brengen dan een sportschool? De parallellen met het ondernemerschap liggen er voor het oprapen! In het artikel...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Bedrijfsgeschiedenis PUBLICATIE

    Een bedrijfsverhaal: sinds begin 2013 bestaat het bedrijf waar ik in opgegroeid ben niet meer. Vanaf het einde van de achttiende eeuw heeft de familie Krap fruit geteeld in St. Annaparochie. Ruim 200 jaar. Ik vind dat al die mensen die daar generaties lang...
    Lees verder