Anne-Marie Krap, tekstschrijver en adviseur

KLANTREACTIE

Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.

MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ

Beke Hendriksma

KLANTREACTIE

"Anne-Marie schreef
de teksten voor mijn website. Zij verstaat
de bijzondere kunst om de woorden te vinden voor  wat er al zo lang op het puntje van mijn tong lag."

OPVALLEND JEZELF

Diny van den Bout

KLANTREACTIE

"Anne-Marie durft kritisch door te vragen en vertaalt de antwoorden in treffende teksten."

DE WINTER
ORGANISATIEADVIES
FAIRBRAND

Klaas de Winter


 

KLANTREACTIE

"Ik heb Anne-Marie leren kennen als een enthousiaste, kundige en creatieve commu-nicatieadviseur. Ze denkt mee en komt afspraken goed na,
wat ik een prettige eigenschap vind."

SYNTENS INNOVATIECENTRUM

Marcèle van Kerkvoorde

KLANTREACTIE

"Anne-Marie weet steeds opnieuw in heldere, gewone dagelijkse spreektaal uiteen te zetten wat de essentie van de boodschap is. Telkens weer een voorrecht en genoegen om dat te ervaren."

 

MHIVN FOUNDATION

Peter de Vries, voorzitter

 

 

  • slide 1
  • slide 3
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
false
10
10
fade
8
1

HIER VIND JE MIJN WERK

op social media

Hoe functioneerden we ook alweer zonder deze mogelijkheid om actueel te zijn tot op de minuut en ervaringen te kunnen delen en contact te kunnen hebben met wie je maar wilt? Punten om rekening mee te houden in de marketingcommunicatiemix.

  • Oproepen tot actie CAMPAGNE

    Belangrijk onderdeel van de campagne 'Geldzorgen? Kom in actie!' zijn korte filmpjes waarin ervaringsdeskundigen hun verhaal vertellen. We werkten dus niet met acteurs.   De ervaringsdeskundigen waren zo moedig om zelf hun verhaal te...
    Lees verder
  • Blogs SOCIAL MEDIA

    Voor verschillende opdrachtgevers schrijf ik blogs. Dat kan op verschillende manieren. Zo heb ik een klant die zelf een voorzet maakt en alles opschrijft wat hem/haar te binnen schiet over het onderwerp. Vervolgens ga ik aan de slag. Ik kijk wat de...
    Lees verder
  • Slimmer Werken Week CAMPAGNE

    Met als doel de Slimmer Werken Week onder de aandacht te brengen van de doelgroep heb ik een communicatieplan gemaakt, zette ik het twitteraccount @SlimmerWerken12 op en en beheerde ik de Slimmer Werken website. In de Slimmer Werken Week wisselen...
    Lees verder
  • Boeien en binden BLOGARTIKELEN EN TWEETS

    Voor een klant schrijf ik blogartikelen en maak ik tweets om het blog onder de aandacht te brengen. Tijdens een gesprek over ontwikkelingen en gebeurtenissen in het werkveld maak ik aantekeningen en vervolgens plannen we data voor de eerstvolgende...
    Lees verder
  • Nieuwsgierig maken SOCIAL MEDIA

    Als het artikel geschreven is, is het werk nog niet gedaan. Voor De Erkende Toezichthouder verwerkte ik de artikelen in een e-mailnieuwsbrief en zorgde ik voor berichten op LinkedIn en Twitter. De essentie uit de boodschap halen is daarbij essentieel....
    Lees verder