KLANTREACTIE
“Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.”
MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ
Beke Hendriksma
Online communicatie vraagt een manier van schrijven die heel precies is afgestemd op het zoek- en scangedrag van de websitebezoeker. Structuur is alles. Teksten zijn kort, informatief, maken nieuwsgierig of roepen op tot actie.
Feestelijke klus voor een mooi bedrijf: ik schreef alle teksten rondom het 30-jarig bestaan van Auto Bourguignon, 25 jaar Bourguignon Autolease en de opening van het volledig vernieuwde pand. Pak de agenda er maar bij: feest op 10 mei!
Er zijn twee compacte campagnewebsites ontwikkeld: een algemene en een voor de klanten van Bourguignon Autolease. Via deze websites kan men zich aanmelden voor het feest op 10 mei. Gewerkt is met een minimale hoeveelheid tekst en een combinatie van nieuwsgierigmakende icoontjes en dito onderschriften om het programma voor die dag te verbeelden en het aanmelden te stimuleren.