KLANTREACTIE
“Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.”
MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ
Beke Hendriksma
Online communicatie vraagt een manier van schrijven die heel precies is afgestemd op het zoek- en scangedrag van de websitebezoeker. Structuur is alles. Teksten zijn kort, informatief, maken nieuwsgierig of roepen op tot actie.
Krachtig moest de webtekst voor deze interim manager zijn.
To the point. Net als zijzelf. Ook moest er een nieuwe naam komen voor haar bedrijf. Om beide vragen goed te beantwoorden was het nodig flink de diepte in te gaan. Ik wil precies weten wat haar werk inhoudt, wat haar onderscheidend vermogen is, haar specifieke aanpak en noem maar op. De naam Persistanto is Esperanto voor doorzetter. Ook zit er een stukje 'Perzië' in de naam, het land waar Zahra geboren is. En of de tekst krachtig is? Oordeel zelf!