KLANTREACTIE
“Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.”
MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ
Beke Hendriksma
Een krant kan een heel effectief communicatiekanaal zijn wanneer het past bij boodschap, doel en doelgroep. Aard, verspreidingsgebied en oplage van krant of huis-aan-huis blad moeten ook kloppen. Goede persberichten zorgen voor free publicity. Wil je meer zeggenschap over je boodschap, dan komen advertorials en advertenties in aanmerking.
Voor de voorjaarsadvertorial van 2015 kozen we voor een mix van human interest en een klantverhaal. Een medewerker van Tenge Hoveniersbedrijf vertelt wat het bedrijf voor hem betekent, we gaan in op de samenwerking met een technisch bedrijf dat machines levert en repareert en een klant legt uit een waarom ze zo tevreden is over het inschakelen van Tenge. De vormgeving van de advertentie is gedaan door Oblong grafisch ontwerp.